tisdag 22 maj 2012

Veckan är igång och det med besked! På söndagen var jag ju mer död än levande... Måndagen kickade igång med värsta utvecklingssamtalsmaratonet! Värre än nånsin, helt död efteråt men gick bra!

Idag har det vart fullt ös på jobbet, och sen iväg på fotboll me Hugo. Grillade fläskkotletter till middag och åt ute på verandan, hur mysigt som helst! Sen slängde jag in Hugo i duschen, han var hur smutsig och svettig som helst! Hade varit nedkrävd i sanden på dagis, härjat i "fåris" & svettats galet på träningen. Han är fortf lite svart på knäna :) Efter mycket om och men och lite mys i soffan, samt "Sune börjar skolan" somnade han äntligen, helt slut!

Nu är jag oxå helt slut!! Borde plugga på Aloe Vera presentationen som jag ska hålla hemma hos Vivi imorn, men jag orkar verkligen inte! Hostar och är trött och slö. Har tvättat en maskin ( med bl.a. sandiga kläder), kört en diskmaskin och plockat ur --> sånt som går av bara farten men är sååå trist.

Nu hänger jag i soffan och kollar ESC från Baku, what a joke! Sverige borde verkligen vinna!!

Har rättningsångest...har värsta högarna! Ska kolla om jag kan sitta hemma o rätta nästa vecka. Är ju BARA 180 engelska NP som ska rättas....nån som har lust??

Kanske ska ta och slänga sig i bingen och sova sju kvart i timmen?!

Memento Viviere! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar