söndag 20 maj 2012

FLASHBACK

Hade lust att dra iväg på bus igår, så Claus & Maria körde mej in till Söder & lämpade av mej i Tonys händer. Han drog med mej på ett klassiskt, gammalt hederligt rave. Shit, vilken nostalgiresa! Älskar ju musiken så där var det inget problem, brukar mest ha problem med folket -> trasiga själar som har fastnat sen 15år tbaka. Men igår var det en salig blandning; allt från trasiga själar, ravare, vanliga typer och kostymnissar! Vilken mix! Men kul var det! Vid typ halv fyra krokade vi så då åkte vi hem till himmelskt sköna sängen och sov!

Känner mej inte så stark idag, tog väl ca två timmar och dra runt dammsugaren förut, sen har det blivit mest balkonghäng. Pep iväg och lämnade en Aloe Sunscreen till Marlena oxå.

Funderar på om jag ska göra en sovhörna här på ballen, skulle ju vara hur soft som helst! Blommorna börjar ta lite form oxå, sånt gillar jag!

Jag & Tony (mest jag, kanske?) kom iaf fram till att det är så himla coolt att vi är så bra! Vi hänger omkring och trivs i varandras sällskap, skönt att ha en sån killpolare som man kan ha det så med! Inget är konstigt, inget är fel! Känner mej dessutom rätt "tjejig" när jag hänger med honom, han "tar hand" om en på nåt skumt vis. En riktig gentleman faktiskt! 😄 Hur som helst så är det få förunnat att ha en sån vän som jag har i Tony!
Kommer bli många latte i solen på ballen i sommar. Det är ett som är klart! Det har jag bestämt!

Har fyllt på fruktskålen idag - den såg fasligt tom ut innan!

Bjuckar på nåra pix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar