onsdag 2 maj 2012

Försökt

Jag har försökt fundera ut vad jag ska ha med mej till Madrid...ska tydligen regna, känns ju sådär. Kläder som ska passa för att gå runt på stan, fin middag, skolbesök, flamencokväll och ev utgång...jo man tackar! Hur ska det gå för en tjej med beslutsångest?!? Dessutom få plats i en kabinväska på Max 10kg. Helt omöjligt!!

Hugo har haft Sixten på visit idag, dom som brukar tuppa sej mot/med varann hela tiden har lekt jättebra! Kul!

Mamma har haft "långa Inger" på besök, hon ser fasiken EXAKT ut som när jag var liten. Ska inte hon bli äldre om jag blir det? Hrm... Var kul att träffa henne iaf!

Har växlat till mej euro av mamma, så nu kan jag i vilket fall som helst dricka vin i Madrid!

Nu sova, fort, fort och mycket!

Glöm inte - Memento Viviere!
Ps. ❤ sover som en prins på sin duniga, mysiga kudde!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar