onsdag 12 mars 2014

FÖRSTA GÅNGEN

Igår var första gången jag gick till naprapaten utan ha ont i ryggen! En ganska härlig känsla faktiskt, mycket gladare än första gången jag klev innanför hans dörrar också! Jag har honom att tacka för massor...

Från naprapat Micke drog jag snabbt vidare till min underbara fransfixerska Pischa som fixade mina fransar! Snackade om ditten och datten i 1,5 timme. För 1a gången på mycket länge berättade jag (dock en förkortad version) om pappas bortgång, den brutna ryggen, den 7 månader långa sjukhusvistelsen, den galna frun och hur ett testamente KAN komma till... och detta utan att skrika eller fälla mer än tio tårar! Framsteg kallar jag det!
Pischa ska åka och sola och vila sin kropp i Mexico i 2 veckor snart, vilket gör att jag ska be Limpan (som just nu går en kurs i fransförlängning) att ta hand om mina fransisar innan Pischa kommer hem! Hoppas hon vill!

Idag har det varit en lång och ganska tung dag på jobbet trots att det har varit bra. Är dödstrött! Ska bara städa badrummet ikväll. Inget jobb och inget annat.

So long, suckers!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar