lördag 29 mars 2014

ÄNTLIGEN HELG

Har varit eller är fortfarande, så galet trött så den här veckan är helgen extra efterlängtad!

Hallen påbörjar ju sin renovering på måndag så den måste tömmas.... färg och tapeter måste köpas/beställas. Ska bli så skönt, tror det kommer bli en helt ny hall!! Spännande. Jag ska inte glömma att ta före och efter bilder, efterbildar lär jag ju inte glömma...  Har bestämt mig för den här tapeten, om jag inte totalfaller för nån ny när jag ska till målarbutiken och beställa....



Igår var jag hos Alexandra och fick mina fransar fixade, jag var hennes 5e person som hon satt fransar på - jätteduktig! Måste säga att detta har hon talang för.




Katten måste duschas idag också, nu har hon ju fått smälta klippningen, så nu är det dax för schamponering.

Känns som våren är här nu, har varit fina, soliga dagar -


Men kvällarna lyser jag fortfarande upp med mina ljus! Älskar myset!



Puss och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar