tisdag 25 mars 2014

EN HELT VANLIG TISDAG


Härom dagen gjorde jag ett dödskalletryck på två av Hugos enfärgade t-shirts - blev bra tycker jag. Hugo blev jättenöjd!

Idag har 9orna skrivit nationella i engelska, läs- och hörförståelse. Jag hoppas att det har gått bra, de såg rätt trötta ut efteråt! 

Imorse såg jag fasanhönan - det betyder att våren är här! 

Tisdag = träning på Tullinge Muay Thai. Vi såg en helt underbar himmel på vägen till träningslokalen

Jag o Linnea slog och sparkade på varann som galningar och jag känner att träningsvärken är ett faktum om ca 1,5 dag....  Eftersom jag har värvat 2 st till TMT hade jag 600kr tillgodo i shopen, det blev ett par benskydd och ändå har jag 100kr kvar. Himla bra tycker jag. Tror jag ska köpa mej en hoodie eller nåt. 


Bajstrött... god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar