söndag 2 september 2012

HUR SKA DET BLI

Kroppen är feberhärjad och det känns som en ångvält har parkerat ovanpå mej. Fy bövelen... Må ett mirakel ske i natt, för jag har INTE tid att vara sjuk.

I natt sov vi hos kusinerna eftersom Tobbe och Nathalie skulle på cowboyfest. Hade middags- och lördagsmys och gick och la mej samtidigt som barnen eftersom ögonen och kroppen värke som satan. Hugo sov inne hos Linnéa, Lova i sin säng, Elliot med mormor i T & N's säng, så jag tog ellips säng och sov som en stock! Idag körde jag, Elli & Hugo till pappa med lite t-shirts som vi hämtade hemma hos honom i Vårsta. Eva hade ju som vanligt inte tid 😨 Åkte förbi Marie-Louise med en bok som jag har lånat av henne, dock inte hunnit läsa den än...

Insåg att jag inte skulle orka med massa "kompistjat" från Hugo så han och jag åkte till Heron och gick på bio och såg "Modig", den var bra!! Efter att ha valsat in i fel salong, tappat biobiljetterna...så hamnade vi på rätt plats vid rätt tidpunkt! Snurriga jag!!

Nu, proppad me Ipren ska jag slökolla på Marley and me på femman, medans jag sommar på min sköna kudde under mitt varma, mjuka duntäcke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar