måndag 10 september 2012

ÄLSKLINGEN

Nu är min älskling hemma igen! Känner mej hel när han är hemma, då är det "som det ska vara"! Vi har haft mysmåndag med grillade kycklingvingar och nygjord äppelpaj med vaniljsås, kollat på film och filosoferat! Han vill gärna följa med mej till jobbet, jag har sagt att man inte kan vara ledig hur som helst när man har börjat skolan. Men okej då, han går ju bara på sexårs än så länge så jag sa att han kan få följa med på fredag om han fortfarande vill det då.
Imorn ska vi ta oss en tur till Anna och barnen, Hugo tyckte det var lite orättvist att jag var barnvakt när inte han var hemma.
Sen är det som vanligt fullspäckade dagar hela veckan känns det som; föräldramöte på torsdag, ska kolla om Tobbe kan vara barnvakt eller om Hugo kan få vara hemma hos dom en stund, vill gärna gå.
På fredag ska vi träffa Moa & Jessika och på lördag ska vi äntligen till Cicci och Cass och få se hur dom har det i sin nya lägenhet. Ska bli kul!

Jag tackar för att ingefäran, honungen och citronen gör sitt, känner mej inte riktigt lika genomförkyld längre!

Pratade me mamma idag oxå, hon har det bra hos bror sin! Det är bra, det är hon verkligen värd! Men jag saknar henne när hon inte är hemma!!

Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar