onsdag 29 augusti 2012

STOLT

Som vanligt är jag stoltare än stoltast!
Hugo: "Mamma, idag läste jag en saga i skolan. Jag läste hela sagan helt själv!"
Do I need to say more??
Min lilla älsklingsplutt , ska det forts så här kan han ju snart börja i min sjua! Hoppas han inte glömmer att leka lite oxå! Det får man väl fortf göra på sexårs??

I övrigt att Greta fått en ny korg av mormor eftersom jag har kapat halva hennes klätterställning och dessutom flyttat på den! Ovanför trappan (där klättergrejen har stått) ska snart stå ett nymålat, vitt, fint gammalt skrivbord stå! Mamma hade köpt på auktion nere på Landet och tänkt att hon skulle fixa i ordning det, så blev det dock inte. Hon frågade däremot om inte jag ville ha det och "styla" till det. Jatack, gärna! Tycker det är kul att slipa och måla, dessutom behöver jag faktiskt en liten arbetsplats!

Trivs fortf så jätte, jättebra på min nya arbetsplats! Imorn är det föräldramöte, vilket betyder att det är en väldans lång dag! Och jag kommer vara som en urvriden disktrasa när jag kommer hem! Tur att min bästa mamma och Hugos favorit; mormor ALLTID ställer upp och är barnvakt när det behövs!!! Vad skulle jag göra utan henne?!?!

Nu ropar kudden, nej, den SKRIKER mitt namn! Need for sleep!

Memento vivere!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar