söndag 5 augusti 2012

LÄNGTAN

Nu längtar jag mer än någonsin! I mitt dystraste jag finns det bara en som hjälper, en som lyfter, en som får mej i balans igen, en som..ja, en som får mej att le igen - det finns bara en --> Lasse!

Nu är det 22 & 23 dagar kvar tills han står på Grönan och sjunger & spelar för "bara" mej!!
Winnerbäck i mitt hjärta!

Åh, vad jag längtar!!!!

De senaste dagarna har textraderna rullats upp som på film i mitt huvud, jag lyssnar & jag lär, jag tänker & mår bättre! Tänk vad de hjälper! Mot ilskan , som oxå finns inom mej, hjälper Thåström & Metallica. Men mot sorgen & de mörka hjälper bara Winnerbäck!
Tack!
Det känns som han bor i mitt huvud & skriver mina tankar...

Jaja, hur som helst så hjälper hans texter mej att må bättre, få balans, acceptera mej själv, förstå mej själv & mitt "skörstarka" jag.

Nu, nu ska jag ta med mej vad jag har fått erfara idag & nanna kudden, bara drömma bra drömmar & få en god natts sömn! I so need it!!

MEMENTO VIVIERE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar