lördag 18 augusti 2012

SOULSISTER

Igår kom min soulsister tillbaka till fastlandet efter en sommar på Runmarö! Äntligen känner jag mej hel igen! Även om det inte är så långt t Runmarö så är det närmare till Saltsjö Boo!! Welcome back, Anna!!

Idag firades hennes o C's två minsta med poolkalas! Glada barn hoppade runt och simmade i poolen, solen sken o hamburgaren var god! Vi åkte inte hem förns 8 på kvällen. Hugo vill aldrig åka hem därifrån;)

Innan vi åkte bestämde vi att jag & Hugo följer med till Furuvik imorn. Blir mysigt! Det får bli sista "sommargrejen" för i år.

Vi har oxå hållit koll på Hugos pappa idag; vi har följt honom via nätet när han har kört Iron man. På 14 Tim var han i mål! Sjukt bra o jag är idag glad att kunna säga att jag är väldigt stolt över min sons pappa o hans prestation!!

Carpe Diem
Ps. Såklart har vi hälsat på morfar oxå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar