måndag 20 augusti 2012

SÖTNÖTTER

Hugo fick följa med till jobbet idag, fick lov av min snälla chef att ta halvdag. Tack!

Fixade o donade lite med Hugo hemma innan vi tog en sväng till Sibyllavägen. Fikade o snackade lite skit med Nattis medan barnen lekte. Sen tog jag med mej sötnötterna till Gömmaren för ett dopp. Dom är ju världens bästa! Linnéa är så fin med Elliot så det är helt sanslöst!!

Sen blev Hugo upplockad av sin pappa. Överlämnandet gick så bra så att jag gick hem o grät en skvätt! Löjligt att man gråter för att man blir så glad, men bättre det än att man gråter av oro o sorg!!

Har nu inte längre punka på höger bakhjul, TACK!

Hjälpte Maria me brevet till hennes cv. Hoppas hon blev nöjd?!

Kvällen har förflutit med diverse telefonsamtal, tvprogram o gräsklippande.

Nu lockar sängen, duntäcket är mjukt o jag ska kolla lite på Celebrity rehab innan jag somnar.

Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar