måndag 16 april 2012

Runt bordet

Måndagar är dagen då mormor hämtar Hugo från förskolan, just idag är det Laleh på Cirkus oxå så då skulle mamma vara barnvakt åt Hugos kusiner; Lova, Linnéa & Elliot. Vi bestämde att vi allihopa skulle äta hemma hos mej, det blev många barn runt bordet --> härligt! Sånt gillar jag! Tjo o tjim! Vid halv åtta drog mamma o kusinerna hem till Sibyllavägen för läxläsning och sovtajm för Elli. När dom hade åkt tog det inte lång tid innan Huggebugge sov sött på sin stora kudde! Vi hade lite myssnack och funderingar innan han slog igen sina ljusblå! Han är så klok min lilla! ❤

Har fått låna ett par kompisjeans av Nathalie, fnular lite på hur jag ska komma i dom bara...får bli tisdagsmorgonens problem!

I övrigt har jag varit sjukt effektiv på jobbet! Haninge kommun har bestämt att år 7 ska göra lässtandardprov. Dessa skulle göras denna vecka och vara rättade till den 9 maj, som jag har våndats...hur ska jag hinna? Och ännu mer rättning.... Hua... Men jag har fått min sjua att göra proven, jag har rättat dom och infört resultaten i resultatmallen oxå! Allt första dagen! Klappar mej själv på axeln och ja, jag är NÖJD!!
Måste vara Aloe Veran som jag dricker som ger all min energi!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar