lördag 21 april 2012

Idag var det vårstädning på gården. Det brukar få fart i rensningstarmen även på mej då det finns en stor container att slänga gammalt junk i. Jag som är värdelös på att slänga saker när man måste åka iväg passade såklart på att rensa förråd och klädkammare. Man kan tro att jag är en hamster! ;) Har röjt upp i hallen därnere oxå, så himla skönt! Tänk om det ändå vore så att man vaknade en morgon och så hade nån målat trappan vit och slängt in klinkers med värmeslingor under! Då skulle ju jag vara nöjd med hallen! Fast det lär ju inte hända, ska se om jag kan ta tag i måleriet i sommar.

Nya grannarna har sin brorson här; John heter han och är 7 år. Han och Hugo leker järnet. Kul!! Jag som hade tänkt att vi skulle åka ut till Anna, men det sket sej för Hugo vill absolut inte åka hemifrån! Han ska äta middag där oxå. snart flyttar väl ungen hemifrån... haha

Nä ni, glöm inte --> Carpe Diem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar