söndag 15 april 2012

jag kan minsann

Haft en härlig dag!!! Kollat in en butik me Maria, varit hos Sanna och lärt mej om one2one - var väl egentligen Maria som skulle lära sej. Men som den svamp jag är sög jag åt mej all kunskap! Snart tror jag nog att jag kan göra det där själv! Nu har jag iaf en till i mitt team! Det går framåt!

En snabbvisit hos pappa och lämnade lite mat och en Aloe liquid soap. Han ska sakta men säkert fasas in på lite aloe produkter, tänker jag.

Sen upp till Turbocenter och byta skor på hingsten. Claus hjälpte mej med domkraften sen sulade jag om heeeelt själv! Mäkta stolt, faktiskt!

Imornbitti börjar det vanliga 9-5 jobbet igen. Inte för att det är 9-5, men ändå.

Älsklingshjärtat kommer hem imorn oxå, äntligen, kusinerna kommer på besök, så det blir många barn runt middagsbordet - det gillar jag. Full rulle hela veckan; fotbollsträning, städning på gården, utbildningsdag i Forever på söndag.... Och järnet i plugget, gäller att ligga på topp!!

Carpe Diem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar