söndag 22 april 2012

Forever

Idag har jag varit på utbildning i Forever hela dagen, fullproppad hjärna blev resultatet! Fan, kan dom så kan väl för f-n jag!? Jag fick tom min egen lilla skyddsängel av Marie-Louise & Sanna (Sanna, egentligen, tror jag)! Den hänger nu tillsammans med min "Memento Viviere"-bricka runt halsen på mej! Där får den skydda mej mot allt! Hjälpa mej att ta bra beslut och sätta mej och min lilla buse i första rummet! Är innerligt tacksam och glad över att Marie-Louise fångade upp mej och gav mej denna otroliga chans! Det kommer jag aldrig kunna återgälda dej för, M-L!

Hugo har varit med sina kusiner och min älskade bror hela dagen. Hugo tycker så mkt om att vara där och jag är glad över att han får vara där och att Tobbe säger att han inte är till "besvär"! Tack Tobbe!!

Tobbe bjöd på hemmagjorda hamburgare till middag, hur mumsigt som helst!! Smarrismaskens!

Mycket snurrar i huvudet och mycket har hänt sen 1,5 månad tillbaka. Jag är värd så mkt mer än vad jag hittills trott(kom i och för sej på det för 4 år sen, nu har jag bara gått några steg till framåt!) och jag tänker inte "settle for less than what I am worthy" (är det korrekt engelska, mamma?) Jag önskar mej ett låååångt liv, då det tar tid för mej att processa saker och ting, det tar liksom lite tid. Ska jag nå dit jag vill får jag antingen sätta fart nu (vilket jag har gjort) eller så får jag hoppas att jag blir ca 300 år. Tror det är dags att sätta fart, va?! ....

Nu lockar däremot kudden och det enda jag har kvar att säga i dag är ---> MEMENTO VIVIERE!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar