fredag 18 juli 2014

NAJS


Igår kom bästa Claus över till mej och hjälpte mej montera den här:


Blev precis så som jag ville ha det! 


Jag diggar verkligen min altan! 
Sen drog jag till Möllebadet och badade me Jennifer och hennes kids! Skönt med ☀️☀️☀️


Sen hem och gå ut med doggarna, fick släpa dom runt kvarteret. De vill gärna gå, men när vi gör det vill dom bara hem... Lite för varmt!

Cyklade till Jennifer på middag, Madde kom oxå! Kul! 



Vid elvarycket cyklade jag hemåt igen! 
Idag har jag varit hemma och vattnat blommorna, färgfixat och putsat frippan hos Alex! Hon är bäst med mitt hår! Allt som hon gör blir bra! Nu en lite rockigare ton.. 



Nu ska jag väl släpa ut hundarna på en prommis, tror jag. Kvavt och varmt idag, skulle sitta gint med ett ösregn ikväll!! ☔️

Imorn är det Theladies skitsnackarkväll! Vi ska bara snacka skit, ligga i solstolen och sippa på cava & drinkar! Äsch, ska vi ju inte - vi ska käka värsta grillmiddagen oxå! Såklart! 

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar