tisdag 22 juli 2014

MYCKET

Oj, oj, oj....  I lördags var det tjejhäng deluxe med Sandy, Limpan & Kikki - herrejösses vad vi skrattade! Och drack strawberry daiquiris - det slank ner ett par kan man ju säga. Avslutade en galet kul kväll med ett extremt sent kvällsdopp/tidigt morgondopp. Det var skönt faktiskt!



På söndagen hängde jag mest omkring och väntade på att Tobbe och gänget skulle komma hem från sin bilsemester i Italien.

De kom hem med en totalt fullproppad bil och tre glada barn, vi käkade middag och sedan flyttade jag hem igen. 

Idag har det varit sinnessjukt varmt - jag vet att man inte ska klaga på värmen, det har knappt gått att röra sig, hade behövt stoppa huvudet i frysen. Men jag drog till Ikea med Nathalie istället och köpte lite täcken och kuddar till landet. Sedan åkte jag till Jennifer och snackade skit med henne och Jenny! 


Nu längtar jag mest efter att Hugo ska komma hem och att vi ska åka till Spanien! Ska bli så skönt, även om jag har fått höra att det är ca 40 grader varmt därnere just nu...



Ska snart klämma sista avsnittet av Orange is the new black! Så bra serie!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar