onsdag 1 januari 2014

FLYGET

Sitter på flyget, " bara" ca tre timmar kvar... Sedan ska vi landa en snabbis i Chicago, hinner nog med lite shopping o en matbit innan vi lyfter vidare mot Cancun. Ska bli skönt att få sträcka lite på benen en stund. Många små barn på planet och jag kan lätt påstå att jag har glömt bort hur mycket trötta, frustrerade småttingar kan låta.... Fem minuter har jag väl blundat, lär väl förhoppningsvis somna på nästa flight!? 

Är nyfiken på hur det ser ut, hur är hotellet? Hur smakar maten? Vad är det för väder? Är det varmt? Hur ser rummen ut? Kommer vi bo nära Tobbe och dom? Hur kommer nyåret att firas imorn? 

Hugo ligger i mitt knä och lyssnar på Mio min Mio. Han börjar få myror i brallan - tycker det är fasligt vad lång tid det tar trots att planet kör i 780 km/h. Jag håller med om att det är långtråkigt! Inget wi-fi på planet heller... Tur det kanske? 

Igår gick min 2 veckor gamla blandare i köket loss... Ringde Kristian imorse och han skulle åka och fixa det idag. Han fick Amandas nr så förhoppningsvis är det fixat redan. 

Så bra att Amanda ville bo hos oss och ta hand om Greta! Känns skönt att någon bor hemma i lägenheten + att kattan får sällskap! 

Undra hur Tobbe och gänget har haft det? Har sett att de har varit på Sea world, Disney world och på universal studios (tror jag det va). 

Hörs! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar