lördag 1 juni 2013

HÄNG

Flyttat in soffan på Tobbes kontor, lunch på Mackedi, en sväng till centrum, hem och vila --> sen middag och soffhäng hos Silvia & Christian. Skönt häng först i köket & sen i soffan. Världens godaste bruschetta till förrätt, pasta pesto med räkor och sen ett lass med jordgubbar & glass. Hur gott som helst! Behöver jag säga att jag är proppmätt?  

När jag skulle gå var Rasmus på väg till bussen så jag gav honom lift. Jenny & Jontes lilla bebis har blivit stor! Jösses, tänk att Hugo oxå ska bli så där stor och vuxen... Hick, skrämmande! 

Nu ligger jag i soffan och känner att jag kommer inte behöva äta på en vecka, minst! 

Kudden ropar! 😴💤💤😴

Ps. Ibland ångrar man beslut man tog för 20 år sen! Men, men... Kanske är därför man inte får det att funka med någon? Hrm,jaja, men så är det - inget att göra åt nu, så just get over it, brain!! 

Memento Vivere 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar