söndag 15 januari 2012

Lejonkungen

Igår va de en sån där skön dag, Hugo va hos Teo & Mille och lajjade järnet medan jag va uppe hos Maria & Claus. Fick lite kvalitetstid me Claus innan huset vaknade. Lät ju skumt för oinvigda kanske, men de var inte mer spännande än frukost o samtal om livet. Han är ju min storebror!
När killarna lekt ett tag så åkte vi till Heron på bio o popcornrejs. Vi såg Lejonkungen i 3D. Har nog sett den 100 ggr, men den är lika bra än! Underbar film!!

Gick förbi Lisa på vägen hem & där i köket stog hon & Jonas & lagade middag. Smördegsinbakad fläskfilé me kantarellstuvning & potatisgratäng - hur gott som helst! Tack snälla ni!

Som avslut på dagen & kvällen gick vi förbi mormor & sa hej. Där va Ankan & Lena på middag, Hugo slängde sej runt benen på Ankan & ville att hon skulle följa me hem & kolla in hans nya jättepanda. Sagt & gjort.
Sen var det bums i säng, vi somnade båda två nästan me en gång!

Nu är lilla hjärtat hos sin pappa, och jag har röjt lite, fast de syns ju typ inte. Nu ligger en stor sjukling i min soffa & sover. Himla otajmat att bli sjuk... Jaha, han blir nog frisk snart, hoppas jag! Tror jag ska sätta på en film, kanske.

På tisdag ska vi till Cicci & Cass, ska bli kul. Länge sen vi sågs.

Glöm inte; Carpe Diem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar