måndag 15 augusti 2011

Vardag

Back to reality med dunder o brak! Första jobbdagen på 8 månader, känns i kroppen kan jag säga och ändå har vi inga elever i skolan än... jösses - hur ska det gå?? Hoppas jag vänjer mej fort.Ont i magen...känner mej helt uppblåst - inte van vid att sitta still en heeeeel dag.

Hugo är i alla fall hemma igen, min lilla kramkille! Han sov hos mormor igår - han hade bestämt det helt själv och hade tjatat i 2 dagar, när det väl var dax för sömnen att komma blev han helt förtvivlad. Han ville bestämt hem, men jag är mer bestämd... har han själv bestämt sej så ska han fullfölja. Det är ju inte så att det är första gången han sover hos mormor direkt. Imorse hade han stolt talat om för mormor att han är ju stor nu och det är ju inte alls något farligt att sova hos mormor! Stora, lilla killen!

Idag är det förrästen två år sedan jag blev träffade av blixten eller tagen med storm... Jaja, kalla det vad du vill -- det var då jag blev kär vid första ögonkastet! Jag är idag ännu mer kär i han som är det bästa, bästaste som har hänt mej!Min fina Macke!! (Hugo är ju oxå det bästaste som har hänt mej, men på ett annat sätt, såklart!)

Amor Vincit Omnia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar