måndag 29 augusti 2011

Förklaringen kom

Hugo var gnällig och så igår och mitt humör i botten, förklaringen kom idag när jag hämtade honom hos hans "extra" mormor; Ankan -> 39,1 i feber, huvudvärk och snorig... Så typiskt! Skolstart = snorstart

Trist att han o Ankan fick en lite tråkig stund efter dagishämtning och innan jag kom från jobbet, Ankan trodde han blev lite "blyg", det var ju 1a gången hon hämtade...men jag såg direkt i hans ögon att han var sjuk och när jag kramade honom kände jag att han var het som en kamin. Väl hemma tog det 15 min innan han sov i soffan. Jag hann ta tempen och få i honom en alvedon o ipren, dock. Blir till och vabba. Trist när man precis har fått igång lektionerna, men men det är inte så mycket att göra åt.

Blir till och krypa till kojs och hoppas att man slipper bli sjuk själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar