söndag 9 februari 2014

WEEKEND

Vilken helg...tänk att man kan hinna med så mycket. Men om man vill så går det! Eftersom jag bara ska göra saker jag vill i februari så gör jag endast roliga och bra saker! Här fylls inga dagar med skit inte!

Helgen började med 20 timmar på Nynäs havsbad och spa - riktigt skönt! Jag fick en behandling som kallades för "lugna sinnet" och det funkade uppenbarligen eftersom jag somnade under behandlingen! Skönt! Efter en supersmarrig frukost styrde jag mot Hugos fotbollsträning. Sedan gick vi på bio och såg Frost, riktigt rolig och härlig film. Hugo & Jacob tyckte den var bra och det var ju huvudsaken. Sedan skulle Hugo bort på middag - ska börjas i tid! Han kom hem till Mello som han ville kolla på med mej i soffan. Vi konstaterade att de flesta bidrag var rätt dåliga och gick och sov istället. Hugo somnade som en bäbis på 2 sekunder och jag somnade till Måns - hann se lite av QX-galan innan John Blund kom.

Idag har jag och Anna varit på Acadermia på Kistamässan, det var kul! Fick massor av fina saker i goodiebagen och fick en snygg solbränna samt "anti age lunch" innan vi gick därifrån!

Nu på eftermiddagen har Hugo haft ett gäng polare över så det har varit fullt ös. Langade ihop en thaigryta till middag och det smaskade dom glatt i sej innan de lajjade vidare.

Behöver fylla på mina fransar - jag hoppas Pischa  har tid i veckan!

Nu ska jag mysas med min skruttunge innan han ska nanna kudde!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar