söndag 2 februari 2014

ÅTERFÖRENAD & FIXAD

I tisdags var jag och fixade mina fransar hos Pischa och vi diskuterade lite thaiboxning och då bestämde jag mej - jag måste gå dit!


Återförenad med boxningen! Så himla nöjd och glad och happy att jag gick dit. Hur kunde jag glömma att det är så vansinnigt kul?


Dom här två galningarna tar väl hand om en på Tullinge Muay Thai - man blir väldigt väl omhändertagen och pushad att köra sitt yttersta! 



Här är Pischa in action - en riktig inspirationskälla!


Sedan har vi bokat en kortis till Kungsberget så nu håller jag på att jaga skidutrustning. Tror jag har fått ihop det, Hugo ska få prova lite pjäxor bara...

Han ska få gå i skidskola på både lördagen och söndagen, tror det blir bra. Släppa lös honom i backen lär vara förenat med livsfara annars! 









Kör hårt med mina juicer också, idag har jag börjat min dag med den här gröningen - selleri, gurka, äpple, lime, ingefära, broccoli & avokado. 


Woohoo, har äntligen fått mina nya glajjer! I can see clearly now! 


Hunnit med och fixa frillan hos bästa Sandy - nu är jag mörkhårig igen! Känns mycket bra! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar