torsdag 14 februari 2013

❤dagen

Idag är det kommersiella junkdagen! Men, det är klart att alla vill bli uppvaktade på något sätt... Jag har den mest kärleksfulla och empatiska lillprinsen så vi har kramats lite extra idag! Mormor hämtade Hugo på skolan, sen drog de på kärleksturné! På Hugos önskemål åkte de till blomstersffären och köpte blommor till mej, till Hugos pappa och hans farmor och farfar. Iväg till pappas och farfars jobb för leverans - de blev jätteglada! Sen hem med blommor! Sen satt Hugo och fnulade med en teckning som jag fick sedan "I love you" --> så fin! De hade även pysslat och fnysslat på skolan, så jag fick ett fint kort oxå ihop med blommorna!

Imorgon ska Hugo sova hos en kompis för första gången. Det kommer nog gå bra tror jag, känns som han är redo! Träningen har börjat - snart ska han resa jorden runt som Heléne sa!

Snart dags att sova... Säger som jag brukar; Carpe diem och Memento Vivere! Sen vill jag oxå säga att jag tycker det är trist att det ska behöva stå i en almanacka för att vi ska uppskatta varann! Det borde vi göra varje dag - alla hjärtans dag eller inte!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar