måndag 17 december 2012

LÄR BLI BITEN I SVANSEN

Jag HATAR föräldrar som pratar skit om den andre föräldern! Får mig att vilja döda, faktiskt! Fattar de inte vilken sorg de planterar i barnet? Ett frö som med tiden kommer växa till ett rovdjur som till slut kommer bita dem i svansen. Fasiken vad ont det kommer att göra! Men jag antar & gissar att det är bitterheten som tar över, annars skulle man väl aldrig göra så?! Hur som helst - lär ju knappast drabba mej eftersom jag varken är bitter eller pratar skit om mitt barns andra förälder!

I övrigt kan jag meddela att det är 4 dagar kvar till två veckors jullov! Känns välbehövligt och jag ska verkligen bara vara!

Hugos 1a klassfest, snöstorm, betygssättning och annat har flyktigt förbi sen sist, men ibland finns viktigare saker att ägna sig åt än bloggskrivning!

Carpe Diem













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar