lördag 6 oktober 2012

SPONTANT

Pappa är nu flyttad till sitt nya boende; Lillhovshemmet i Uttran. Det var hur fint som helst, härlig utsikt och trevlig personal.

Jag & mor min var bjudna på middag hos Gunsan igår. De bor i Långbro nu, fin lägenhet och mysigt. Gunsan är så himla mysig, det var soft att vara där.

Åkte till Eken och mötte upp Jennifer, Jenny, Anne & Björn. Det var kul, var ju hundra år sen man satt på Eken och sippade. När vi hade sippat klart ramlade vi in på Engelen, Anne åkte dock hem. Så det var en ganska lugn Björn och tre helvilda tjejer som dansade omkring. Träffade en riktig sötnöt, han var så snygg så jag glömde i allt tjitt-tjattrande att fråga vad han hette. Typiskt mej! Batteritorsk i luren oxå, men han fick mitt nr i alla fall. Tror dock inte han kommer höra av sej, han var alldeles för blyg😉

Idag har jag och morsan röjt i hennes förråd och slängt massa skrot på tippen. Tog en sväng t Ikea för att planera hennes gaderobsvägg. Imorn ska det röjas i mitt förråd. Det är ett måste...ser fasiken ut som det bor en hamster eller nån äcklig tjackis där som bara samlar på sej saker. Blääää
Köpte nya handtag till köksskåpen/lådorna - blev ganska coolt. Röda och gröna transparenta.

I övrigt känns det ju i kroppen att man inte är 25 längre; igår-kung i baren idag-död i soffan!

Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar