torsdag 12 juli 2012

Det finns människor & människor, sen finns det mina vänner - dom är helt outstanding! Idag kom Maria & Claus & hjälpte mej att montera ner den stora monstergaderoben som stått i Hugos rum & tagit plats. Nu är den nedmonterad & står i garaget! Sen hjälpte dom mej att flytta sängarna. Jag har nämligen switchat rum med Hugo. Han behöver ett större rum & jag ett mindre - fix & klart är det nu! Blev sjukt nöjd! Så humla bra blev det!! Har tom fått ordning i klädkammaren och på alla kläder... NÖJD!!

Tack, tack & åter tack säger jag bara! Skulle aldrig klarat det utan deras hjälp!

Nu är jag trött... Imorn är det vårdplanering för pappa, får se hur det går då... Hoppas faktiskt att inte Eva är där, känns som jag kan vara mer öppen, ärlig & säga som det är då. Men vi får se...

Nu ska jag duscha & krypa ner i min nybäddade säng i mitt nya rum!

Carpe Diem & memento viviere!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar