onsdag 27 juni 2012

Nytt

Efter 8 år som lärare i Lyckebyskolan i Haninge har jag nu tagit beslutet att gå vidare! Jag sökte ett jobb, som var sve/eng i år 6-9, ett vik på en termin. Slutade med ett bra lönelyft och en tillsvidare tjänst! Papprena är skrivna och jag börjar min nya kula den 13 augusti!
Känner att det här kommer bli bra! Jag är duktig och kompetent så det kommer att ordna sig...trots att jag just helt plötsligt har blivit asnervös. Men det hinner nog lägga sej, det är ju ca 1,5 månad kvar innan jag börjar jobba där.

Imorn tänkte jag åka och hämta mina prylar på Lyckeby så att det är gjort. Jag vill inte komma dit i höst och göra det.

Nästa vecka hoppas jag på finväder så vi kan ta en tur till landet. Jag, mamma och Hugo tänkte ta med oss Elli, Lova och Linnea och åka ett par dagar typ tis-fredag eller nåt. Skulle vara najs om det var soligt och varmt. Vi får nog ta med oss Greta oxå, hoppas att hon inte blir så åksjuk.

Ikväll har jag och mamma kollat på Safe house, den var skitbra faktiskt!
Har bäddat rent i sängen och måste säga att lägga sej i en nybäddad säng är sjukt najs! Vääääligt skönt!

Carpe Diem & Memento Viviere


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar