lördag 9 juni 2012

Landet

Igår efter teatern med 7:1 så åkte jag till Landet. Mormor hade hämtat Hugo på dagis och åkt me Tobbe, Lova & Elliot redan. Så jag åkte själv med endast regnet och Bandit radio som sällskap . Tungt var det men skönt när jag var framme!

Idag har vi röjt i garaget och vart på tippen, klippt gräset, röjt med trimmern, packat in lite möbler som ska med hem. Själv har jag bestämt mej för att ta hem den gamla cykelkorgen i korg och omvandla den till blomlåda! Kommer bli fint!

Hugo har fått sej en sverigetröja inför fotbolls EM - nöjd kille. I övrigt hänger han mest på Tobbe! Härligt att se, för mammahjärtat!

I veckan får jag en ny (för mig ny) bil! Ja, du läste rätt --> jag FÅR en bil!! Jag har ju som sagt världens snällaste mamma!! ❤❤

Nu ska jag, Tobbe och mamma spela canasta.

Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar