fredag 3 februari 2012

Fredagsrejs

Jag & Hugo bestämde oss för att baka idag när vi kom hem efter att jag hämtat gladaste lilla skitungen på dagis. Ägg saknades dock, så jag sprang bort till mamma och snodde några. Sen... Fram med mjöl, socker, smör, bakpulver, kakao.... Vi kladdade ihop en hel plåt med kärleksmums! Bra till fikat efter pulkaåkningen med Teo & Mille (och Dan & Karin) imorn konstaterade Hugo snabbt. Cocos fanns dock varken i mitt eller mammas skafferi, men det går ju lika bra med strössel. Mums!!

Nu sover lilleman & laddar batterierna för morgondagen; hämta Wilda, åka pulka och lajja me Teo, middag hos sötaste Moa & Jessika & sen avslutar vi med lite skridskoåkning. Jag kommer vara heeeelt död imornkväll...
Bäst jag också går och sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar