torsdag 2 juni 2011

LIVET

Sitter på ballen o funderar över livet...tänker att det är bra, mitt liv! Jag mår bra! Visst har det sina dippar då jag funderar över varför typ "allt" drabbar mej, men hur jag än vänder o vrider på det så har jag det jävligt bra. Solen skiner på mej!

Jag har en underbar och fantastisk familj, jag har dom bästa vännerna man kan önska sej (de andra skitstövlarna har jag gjort mej av med!!), jag har den finaste lilla pojken man kan vilja ha och utöver allt det braiga har jag den bästa stöttepelaren och mannen i mitt liv!! Jag är fruktansvärt, galet kär i dej min bästa, älskade Marcus!

Så nu ska jag nog ta cykeln över till hans jobb och kolla om det är där han står och tokmekar med växellådan, annars cyklar jag hem igen. Om han inte är där, menar jag, för då är han i garaget i Tumba. Min bästa!

Imorn (typ, nån gång efter lunch) kommer lillskrutteplutten hem igen. Då drar vi till Landet han och jag och busar med kusinerna och jagar mormor trött! Jag längtar!!!

Carpe Diem och glöm inte...AMOR VINCIT OMNIA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar