lördag 18 juni 2011

DAGEN IDAG

Vilken underbar dag det har varit idag!! Jag & Lisa tog våra kära småkillar och drog till Bandängen och barnen lekte som galningar och cyklade runt! Anna & Magda kom med Vendel & Vegas oxå, hur kul som allra helst! Sedan åkte vi hem och solen sken från klarblå himmel, barnen badade i poolen och vi åt värsta goda grillmiddagen efter det. Som grädde på moset gick jag in och kollade resultatet på min översättningstenta...den som jag dömde ut från början, så jag gick mest in för att kolla på U:et... Tjooohooo där stog ett fint E istället!!! Nog för att det inte är världens bästa betyg, men det är ju för fasiken godkänt och det är väl det som är huvudsaken?!"




Hugo passade på att öva lite inlines oxå


Ikväll är det Valhalla och Rickard ska köra på Mackans däck...då borde det ju gå bra! Hoppas han slår ut Johan med Granadan!! Vore ju time för det nu!

I övrigt så Amor Vincit Omnia!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar