lördag 10 augusti 2013

NICO

Igår var en väldigt tung dag! Begravning för Nico... Så oerhört sorgligt och bedrövligt tragiskt att en ung människa rycks bort! Jag gick dit med "mina" killar Robin & Sebbe (& några fler vänner t Nico) & mötte upp Alex utanför kapellet. Nog för att jag ville gå själv men det kändes oxå fint att få vara där för Robin, Sebbe & Alex och att de tillät mej vara det! Som Alex så fint presenterade mej för sin flickvän Hollie; " hon var inte bara min lärare, hon har varit extramamma, storasyster & med tiden blivit en god vän" Det värmde må jag säga! 
Jag hoppas vi alla med tiden kan få svar på varför det blev som det blev...

Efter begravningen var Mona, Maria & mamma här på grillmiddag, skönt att de var här! 

Idag har mina ögonbryn fått sej en omgång av Dana & tråden --> nu är de anständiga igen! 

Endast en semesterdag kvar innan höstterminen och jobbet drar igång igen... Ska bli lite skönt me vardagsrutiner faktiskt! 

Memento Vivere! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar