lördag 27 juli 2013

EN KVÄLL PÅ TYNNINGÖ


Maria & Claus skulle ut o relalalaxa hos Tetti & Mange, frågade om jag ville följa me --> självklart! Äntligen har jag fått "arslet ur vagnen" o följt me! Mysigt! Hempa o Spencer var där oxå. 

När jag ändå var där ville jag åka o säga hej till Irre, Kimi & Victor. Sagt o gjort, Hempis följde me oxå. Det var nära, 2-3 min me bilen. Är så härligt att träffa Irre, som att "komma hem" på nåt vis. Skönt att vi kan mötas nu, som vuxna o kloka kvinnor! 😝😍

Tillbaka vid stugan kom Peter o Reneé med sin bebbe oxå. Middag på grillen; grillad kyckling på ölburk. Skitgott!! Sallad, Claus' chilisås, grillade majskolvar & vitlöksslungad färskpotatis --> mums! 
Sen åkte jag hem med en underbar sommarhimmel som sällskap till tre gosiga katter! Har dock inte sett till mer än 2 av dom sen jag kom hem. Antar att herrn är ute och checkar av sitt revir!? 

Imorn står solning på schemat om vädret tillåter! 

Carpe Diem & Memento Vivere - för Guds skull!! ❤ 















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar