måndag 29 april 2013

AWESOME ❤

Jag tror att kärleken från ett barn är det största som finns!? Vad man ger får man tillbaka, så enkelt är det.
Jag har världens i särklass underbaraste unge! Nu hoppas jag han sover gott hemma hos pappsen trots att han ville stanna hos mamma. Det är väl så när man är sjuk, extra jobbigt att byta ställe? Jag behöver ju iallafall inte vara orolig, jag vet att pappa tar hand om sin guldklimp! Jag gissar att Hugo lämnade hostan här, för själv hostar jag värre än nånsin.

Iövrigt funderar jag på jurister, jäv, bouppteckning, nationella prov, vår, Hugos 7årsdag, kränkningar, hot... Alltså hur mycket ska en 41årig Donna orka med egentligen?!?!

Hugo gjorde iallafall världens finaste tavla till Palma! ❤

Längtar efter sommar, sol, värme och relaxing....

Carpe Diem


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar