fredag 16 mars 2012

Min dag

Jag har världens i särklass underbaraste familj! Imorse ringde jag min bror efter att ha fått ett sms med "grattis! Va jag först??" ( tyvärr, broder, de va M-L). Men då sa jag att "soffan är unken, måste ut!" tänkte att nu jävlar ska jag spara pengar o jaga på blocket. När jag stog i köket o fnulade me mina orkidéer så rasade det in ett födelsedagståg! I trappan stod Hugo, mamma, Tobbe, Nathalie, lova, Linnéa, Elliot, Thomas och Cina! Trumpetade o sjöng! Med sej hade de en helt ny, fin, stor soffa till mej! Helt amazing! Vilken enorm fullträff! Hur glad kan man bli?!?! Passar dessutom helt perfekt! Middag och tårta hade de oxå med sej. Underbara och alldeles BÄST!! Avslutade kvällen med att se Tobbe o grabbarna spela match och vinna serien! Vart skumpa för dom i omklädningsrummet efteråt!!
Glöm inte- Carpe Diem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar