måndag 18 juli 2011

Janne Banan

Nu är jag & Hugo tillbaka på Landet.
Vi var hemma på lördagen och var på grillpartaj hos Maria & Claus och firade Patricias 20 årsdag. Hugos favorittjej alla kategorier! Omsorgsfullt valde han blommor i blomsteraffären, sen "När ska vi åka?" "När ska vi åka?" 300 ggr frågade han ungefär, tror jag. Fullt ös medvetslös var det i 7 timmar innan klockan var dags att åka hemåt. Micke underhöll småkillarna med massa busidéer till deras förtjusning. Hugo lajjade som attans med Dan och Karins killar; Theo & William, måste lekas med mera dom sa Hugo när vi åkte hem. Sen kläckte han det bästa kommentaren ever när han vaknade på söndagsmorgonen; "Mamma, jag tycker Mackan ska bo här jämt. Jag gillar honom!" Ja, min älskade pojk, det vill din mamma oxå!

Nu ösregnar det här i de småländska skogen och vi ska ta en tur till Västervik och handla mat och göra ett besök på Janne Banan - leksaffären.

Carpe Diem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar