onsdag 23 mars 2011

MENTAL ISTID

Rubriken säger allt; efter ett jävligt psykiskt uttömmande samtal imorse är min hjärna i ett läge som jag inte riktigt känner igen. Det vill liksom inte kicka igång, har vandrat runt som en zombie idag och bara varit. Inte fått speciellt mkt gjort av det jag skulle behövt göra...som att plugga till tentan på fredag tex. Men jag vet inte, jag orkar verkligen inte idag.

Hur som helst, samtalet imorse gick faktiskt över förväntan. Tror att personen som lyssnade faktiskt fattade vad jag menade! 

Don't put baby in a corner, för då trivs jag inte, ställ mej inte på ett led för jag fungerar inte då. Jag har levt alldeles för många år i ett destruktivt medberoende för att kunna ta mer "crap". Jag är en annan människa idag än vad jag var när jag levde tillsammans med "honom". Idag tar jag inte vad som helst, idag bestämmer jag över mej, jag låter ingen massakera mej psykiskt längre, jag tar ingen skit! 

Dessutom är jag mamma och inte vilken mamma som helst - jag är en tigermamma! And you better not mess with me or my child 'cause then I will eat you alive!

Jag gör vad som helst för dej mitt älskade hjärta, du är det finaste, värdefullaste, dyrbaraste, vackraste jag har!

Carpe Diem & Amor Vincit Omnia

2 kommentarer:

  1. Både Nathalie och jag såg att du var lite down. Förstår att det tar på krafterna och "the brain" att tackla dessa människor. Men skam den som ger sig och det kommer du inte att göra. Få kraft från din stora pojke. Kram K

    SvaraRadera
  2. kärlek, klump i halsen, jag är med

    /linus

    SvaraRadera