söndag 27 februari 2011

Love and other drugs

Idag drog Hugo iväg med Patricia till Heron City och käkade lunch på Mc Donalds och spelade spel på spelhaket, sen tog de tydligen en sväng till Toys'r us oxå. Han passade på att bli bortskämd till max men Patricia såg oxå glad ut, så dom hade det nog hur kul som helst!
Jag passade på att ligga op soffan och kurera mej lite framför en rulle. Såg Love and other drugs, ibörjan tyckte jag den var lite tråkig, men av nån anledning så blev jag helt kär i hur kära dom var i varann. Jag blev alldeles lycklig och fylld av härliga känslor över att jag är så vansinnigt kär i Mackan. Så jag är verkligen så himla glad över att jag har träffat en sån underbar kille!
Ja, nu är det Solsidan, kan inte annat än skratta...galenpannor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar